„Būsto valda“: šiemet kėlėme tikslą išgirsti visus gyventojų rūpesčius

„Būsto valda“: šiemet kėlėme tikslą išgirsti visus gyventojų rūpesčius

2017-aisiais kauniečiai buvo labiau girdimi, o jų rūpesčiai sprendžiami dar atsakingiau. Tiksliai it laikrodis veikiantis klientų aptarnavimo centras, atnaujinta tam tikra įranga ir transporto priemonių parkas bei kitos naujovės buvo diegiamos siekiant įgyvendinti pagrindinį šių metų „Būsto valdos“ tikslą: išgirsti visus klientų rūpesčius ir juos išspręsti.

Išgirsti visi klientų rūpesčiai

Pasak įmonės vadovo Šarūno Eidinto, užmegzti artimesnį ryšį su klientais reikšmingai padėjo nauja klientų aptarnavimo centro paslauga.

„Šiandien mes turime galimybę išgirsti, užregistruoti ir iškart konkrečiam specialistui priskirti kiekvieną klausimą, su kuriuo susiduria mūsų klientai. Rezultatai rodo, kad klientų aptarnavimo centro įsteigimas pasiteisino – gyventojų aptarnavimas tapo žymiai efektyvesnis: ženkliai sutrumpintas kelias nuo gyventojo kreipimosi užregistravimo, perdavimo atsakingam specialistui iki klausimo išsprendimo“, - teigia „Būsto valdos“ direktorius.

Pasak jo, svarbi ir šiemet gyventojams pristatyta galimybė „vieno langelio“ principu sekti savo paklausimo sprendimo eigą – kauniečiai gali bet kada sužinoti, kaip yra reaguojama į jų pranešimus.

„Dabar pranešimai nebesidubliuoja, o tai turi įtakos jų sprendimo greičiui. Kartą užregistravus vieną ar kitą gedimą name, dar vienam žmogui, pavyzdžiui, kaimynui kreipiantis dėl tos pačios situacijos, jo pranešimas nėra registruojamas darkart – žmogus tiesiog informuojamas apie gedimo šalinimo eigą“, - pokyčiais džiaugėsi Š. Eidintas.

Avarijas šalina greičiau

Laiku sureaguoti į iškvietimus padeda ir atnaujinta įranga bei transporto priemonių parkas. Pasak „Būsto valdos“ direktoriaus, atnaujinta ne tik įranga, su kuria dirba specialistai, bet taip pat investuota į naujus automobilius, specialiąsias transporto priemones.

„Atnaujinta įranga leidžia greičiau aptikti sudėtingų gedimų priežastis, pavyzdžiui, nustatyti dėl ko buvo užlietos patalpos ar įvyko trumpasis elektros jungimas. Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai dėl name įvykusios avarijos nepatogumų patirtų kuo mažiau, o gedimo pašalinimui būtų pasitelkti šiuolaikiniai metodai“, - pasakojo Š. Eidintas.

Artimo ryšio su gyventojais kūrimas

Š. Eidintas pabrėžia 2017-aisiais įmonės išsikeltą tikslą: išgirsti kiekvieną gyventojo rūpestį, operatyviai jį spręsti ir taip megzti teigiamą ryšį su klientu. Siekiant šio tikslo, labai svarbu užtikrinti tinkamą gyventojų informavimą apie planuojamus darbus arba reikšmingus pasikeitimus name. „Būsto valdos“ vadovas pabrėžia, kad bendravimas su gyventojais yra nuolatinis ir ilgalaikis procesas ir džiaugiasi, kad įmonė kryptingai eina šia linkme.

„Gyventojai visą jiems aktualią informaciją gali rasti ne tik skelbimų lentose savo laiptinėse ar mūsų interneto svetainėje, bet atsakymus gauti ir tiesiogiai iš už namo priežiūrą atsakingų specialistų. Siekiame, kad mūsų administruojamų namų gyventojai nepatirtų „staigmenų“, kuomet netikėtai jų name pradedami vykdyti remonto darbai ar įgyvendinami pokyčiai, apie kuriuos jie nežinojo. Komunikacijos su gyventojais gerinimas – ilgalaikis tikslas, todėl svarbiu „Būsto valdos“ prioritetu išliks ir ateityje.“, - pasakojo Š. Eidintas.

Bendruomenių metai

2017-ieji buvo gausūs ir bendruomenių šventėmis: „Būsto valda“ įvairiose seniūnijose kartu su gyventojais šventė Užgavėnes, Jonines, Rugsėjo 1-ąją, puošė Kalėdų eglutes, dalyvavo talkose ir net – kraujo donorystės akcijose.

„Prisidėti prie bendruomenėms svarbių renginių ir iniciatyvų mums ne tik smagu, bet ir labai svarbu. Kaip rodo šių ir ankstesnių metų patirtis, bendruomenėse organizuojamos šventės sulaukia didelio gyventojų susidomėjimo ir yra gausiai lankomos. Gyventojai tampa neabejingi savo aplinkai, kaimynui, o į mus drąsiau kreipiasi ne tik kaip į paslaugos teikėją, bet ir kaip į partnerį, su kuriuo savo bendruomenės labui galima nuveikti daugiau.“, - kalbėjo „Būsto valdos“ direktorius.

Kitąmet – dar aiškesni procesai ir daugiau naujovių

2018-aisiais „Būsto valda“ tęs šiemet išgrynintas veiklos kryptis ir toliau pristatinės naujoves.

Pasak Š. Eidinto, pirmas žingsnis tam – efektyviai veikiantys klientų aptarnavimo procesai, nuolatinė komunikacija su gyventojais jiems patogiausiu būdu. Todėl jau kitąmet „Būsto valda“ savo klientams pristatys naują elektroninę savitarnos sistemą. Naujoji savitarnos sistema leis klientams patogiai rasti visą reikalingą informaciją apie savo būstą bei daugiabutį namą, registruoti gedimus, gauti specialistų konsultacijas. Nauja savitarnos sistema – inovatyvus sprendimas, leisiantis sklandžiau bendrauti su gyventojais elektroninėje erdvėje ir SMS žinutėmis.

Jo teigimu, „Būsto valda“ siekia žengti „koja kojon“ su moderniomis technologijomis ir jų pagalba atsidurti ten, kur savo klientus pasiekti būtų patogiausia.

Derins ilgalaikius daugiabučių modernizavimo planus

„Civinity“ įmonių grupei priklausančios „Būsto valdos“ specialistai 2018-uosius taip pat skirs aktyvioms diskusijoms su gyventojais, kurių metu tikisi suderinti ilgalaikius daugiabučių modernizavimo planus.

„Norime gyventojams detaliai papasakoti apie jų namų būklę, drauge susitarti, ką ir kaip reikėtų atnaujinti, kada ir ką jie norėtų keisti savo daugiabučiuose. Tai leis gyventojams iš anksto žinoti numatomus ar būtinus atlikti darbus, aktyviai dalyvauti sprendimų priėmime, planuoti darbams galimas išlaidas. Šiuo žingsniu norime išvengti mūsų darbe taip dažno „gaisrų gesinimo“, kuomet skubiai turime tvarkyti kritinį gedimą ar spręsti situaciją, užuot iš anksto užkirtę kelią jos atsiradimui“, - kalbėjo Š. Eidintas.

Pasak specialisto, gyventojai bus kviečiami į susirinkimus, kuriuose įmonės atstovai teiks daugiabučių būklės analizę ir atnaujinimų pasiūlymus. Tokius susirinkimus įmonė ėmėsi organizuoti jau šiemet.

2018-ieji, „Būsto valdos“ vadovo teigimu, bus tolimesnio tobulėjimo, dar greitesnių ir kokybiškesnių paslaugų, artimesnio ryšio su klientais kūrimo metai.